يادش به خير



اينجا همه چي درهم

یادسهراب بخیر!!آن سپهری که تالحظه ی خاموشی گفت:تو مرا یادکنی یانکنی،باورت گربشودگرنشودحرفی نیست امانفسم میگیرددرهوایی که نفس های تونیست!!!

 



نظرات شما عزیزان:

محمد حسین
ساعت15:45---28 دی 1392
نمیبینمت دلم اتیش میگیره از دوریت
میبینمت بازم دلم اتیش میگیره
نمیدونم چجور زندگی کنم که اتیش نگیرم از وجود تو


بهترین دوست
ساعت18:36---20 دی 1392
سلام زهراجان من تورو لینک کردم تو هم منو با این نام لینک کن
پاسخ:باشه


بهترین دوست(حسین)
ساعت15:31---20 دی 1392
سلام زهرا جئن شما هم وب قشنگی داری ممنون که به وبم اومدی



باتبادل لینک موافقی؟
پاسخ:اره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 20 دی 1392برچسب:,ساعت 11:37 توسط zahra|